Základní informace
V návaznosti na hodnocení zákaznické zkušenosti v kamenných prodejnách tak ve spolupráci se společností Deloitte připravujeme pilotní hodnocení obdobné zákaznické zkušenosti v online prostředí. Naši hodnotitelé/specialisté na e-commerce se budou zaměřovat na nákup věcí a produktů rozličného charakteru přes eshop.
Hodnocení bude probíhat dle základních 10 kritérií
- Koncept/design (nápad/ UX / obsah/navigace/ SW funkčnost
- Registrace (jednoduchost, množství dat, automatizace, osobní / firemní zakázka)
- Proces objednání (jednoduchost, možnost předvyplnění údajů)
- Zákaznická podpora (rychlost odpovědi, orientace na zákazníka)
- Možnosti doručení (lehká a funkční orientace s volbou dodání)
- Platby a platební brány (varianty plateb a možnost uložení údajů o kartě)
- Doručení (rychlost, přesnost, komunikace, sledování zásilky)
- Pravidla vrácení zboží a vrácení peněz (snadné nalezení procesu vrácení, snadné poskytnutí a rychlost vrácení platby za zboží)
- Responzivnost (mobilní UX)
- Mobilní aplikace (existence aplikace, jednoduchost, uživatelský komfort)
Pokud máte zájem o více informací o plánované soutěži Czech Top eShop, kontaktujete nás na mailu redakce@digibiz.cz