Základní informace

V návaznosti na hodnocení zákaznické zkušenosti v kamenných prodejnách tak ve spolupráci se společností Deloitte připravujeme pilotní hodnocení obdobné zákaznické zkušenosti v online prostředí. Naši hodnotitelé/specialisté na e-commerce se budou zaměřovat na nákup věcí a produktů rozličného charakteru přes eshop.

Hodnocení bude probíhat dle základních 10 kritérií

  1. Koncept/design (nápad/ UX / obsah/navigace/ SW funkčnost
  2. Registrace (jednoduchost, množství dat, automatizace, osobní / firemní zakázka)
  3. Proces objednání (jednoduchost, možnost předvyplnění údajů)
  4. Zákaznická podpora (rychlost odpovědi, orientace na zákazníka)
  5. Možnosti doručení (lehká a funkční orientace s volbou dodání)
  6. Platby a platební brány (varianty plateb a možnost uložení údajů o kartě)
  7. Doručení (rychlost, přesnost, komunikace, sledování zásilky)
  8. Pravidla vrácení zboží a vrácení peněz (snadné nalezení procesu vrácení, snadné poskytnutí a rychlost vrácení platby za zboží)
  9. Responzivnost (mobilní UX)
  10. Mobilní aplikace (existence aplikace, jednoduchost, uživatelský komfort)

Pokud máte zájem o více informací o plánované soutěži Czech Top eShop, kontaktujete nás na mailu redakce@digibiz.cz