Věrnost se vyplácí. Služba Wolt+ expanduje do dalších měst, kde Wolt působí, a nabízí i výhodnější roční předplatné

  • Věrnostní služba Wolt+ se po Praze spouští také v dalších městech. Nyní je k dispozici zákazníkům v Brně, Ostravě, Olomouci a Plzni. Do konce listopadu bude služba dostupná ve všech 14 českých městech, kde Wolt přímo zprostředkovává rozvoz.
  • Novinkou je také možnost ročního předplatného, které bude o 16 % výhodnější. Již současný model zákazníkům pomáhá předplatitelům ušetřit v průměru 300 Kč za měsíc.
  • Zákazníci mohou vybírat z nabídky jak lokálních podniků, tak nadnárodních řetězců, mezi které přibyl také McDonald.

 Program Wolt+ do konce listopadu ve 14 městech

Wolt+ v rámci měsíčního předplatného ve výši 109 Kč (respektive 92 Kč při volbě roční verze) pomáhá zákazníkům ušetřit za dodatečné poplatky. Z každého nákupu si mohou odečíst minimálně 29 Kč za dopravu, v průměru to vychází na 49 Kč. Nově se služba rozšířila také do Brna, Ostravy, Olomouce a Plzně, do konce listopadu bude spuštěna ve všech krajských městech s výjimkou Jihlavy, a dále na Kladně a v Mladé Boleslavi. „Česko je společně s Norskem a Polskem mezi prvními trhy, kde jsme věrnostní program spustili, a máme radost, že se nám sedm měsíců od pilotního testování u pražských zákazníků podařilo službu rozšířit do všech 14 měst, kde přímo rozvážejí naši partnerští kurýři,” říká Jan Foret, generální ředitel Woltu pro Českou republiku.

Vyplatí se již od 3 objednávek měsíčně

Zákaznické programy jsou mezi českými zákazníky oblíbené a nejvíce právě v oblasti potravin a jídla. Současně se rostoucí ceny projevují také ve snaze spotřebitelů kupovat levnější alternativy zboží, více výrobků privátních značek, v akci či se slevou. Podle propočtu společnosti se Wolt+ vyplatí všem, kteří na Woltu v průměru vytvoří alespoň 3 objednávky měsíčně, v případě doručení na delší vzdálenost se pak díky odstupňované ceně za dopravu jejich počet ještě snižuje. V průměru tak během testování ušetřili předplatitelé Wolt+ 300 Kč za měsíc, výše úspory se odvíjí od využívání služby. Novinkou je také možnost ročního předplatného, které je o 16 % výhodnější – vyjde na 1 099 Kč. „Věrnostní a zákaznické programy jsou jednou z cest, jak v dnešní době ušetřit. Chceme proto našim věrným zákazníkům tuto možnost také dopřát a snížit jim tak náklady. Proto jsme rádi, že se daří službu Wolt+ spouštět v dalších regionech,” dodává Foret.

Lokální podniky, ale i McDonald či potraviny

V Praze si mohou uživatelé programu vybrat z téměř 1 900 restaurací a 110 obchodů včetně Wolt Marketu. Ten nadále expanduje a nově otevřel již čtvrtou pobočku na území hlavního města, tentokrát v Michli. Služba je tak nyní dostupná v rámci celé Prahy a také v Brně. „K zapojení do Wolt+ jsme oslovili podniky působící jak na lokální úrovni, ale také nadnárodní řetězce jako je Mcdonald. Díky tomu, je nabídka pestrá a zahrnuje téměř  1 900 podniků. Kromě doručování jídla se Wolt+ vztahuje například na produkty z Wolt Marketu a zákazníci tak mohou Wolt+ využít také na každodenní nákupy. Naším cílem je nabídnout co nejširší portfolio, kde zákazníci nakoupí vše od potravin po kosmetiku,” říká Jan Foret. V aplikaci jsou partnerské podniky Wolt+ označeny logem W+, díky kterému se v nabídce snadno orientuje. Mezi vybrané podniky patří například Artic Bakery, Zrnko Zrnko, Antonínovo pekařství, ale i Lush, Body shop a Ziaja.

Expanduje také firemní program Wolt at Work

Wolt se zaměřil také na rozšiřování služeb pro firemní zákazníky, kdy expanduje v rámci služby Wolt at Work. Od spuštění ji začalo používat už více než 200 regionálních firem včetně velkých nadnárodních společností využívajících Wolt napříč všemi svými evropskými pobočkami, jako je BCG nebo A.T. Kearney. Nyní ji kromě pražských firem mohou používat také zákazníci ve všech dalších městech, kde Wolt působí. Služba poskytuje online objednávání jídla, potravin, dárkových poukazů i dalšího zboží včetně drogerie, s možností sledování nákupů na jednom místě, nastavení budgetu pro zaměstnance a pohodlnou platbou faktury jednou měsíčně. „Společně s návratem do kanceláří zažívá služba Wolt at Work boom. Mezi nejoblíbenější položky patří jak klasické doručování jídla na týmové porady či obědy, ale i rozšířená cateringová nabídka nebo doplňování firemních kuchyněk o ovoce, nápoje a pochutiny, kde evidujeme zejména velkou poptávku skrze Wolt Market,” říká Jan Foret. Některé firmy nabízí službu Wolt at Work jako zaměstnanecký benefit, kdy si mohou zaměstnanci na náklad firmy objednat jídlo, ale třeba i drogerii až domů. Wolt proto vyvíjel službu tak, aby byla správa objednávek intuitivní a vše bylo na jednom místě. Nastavit lze také různorodé podmínky, ať už časové rozmezí pro objednávky, budget pro jednotlivce i celé týmy, či třeba jednorázové události, na které pozvou své zaměstnance přes časově omezený internetový odkaz.