Rohlik.cz rozšiřuje své pole působnosti a začíná nákupy vozit do dalších oblastí v Čechách i na Moravě

Český online supermarket Rohlik.cz od listopadu doručí nákup dalším potenciálním 250 000 zákazníků v oblasti Čech i Moravy. Zákazníci například z Karviné, Vyškova nebo Čáslavi si nově mohou dopřát široký a unikátní sortiment za ty nejlepší ceny s doručením až domů.

 Online supermarket Rohlik.cz, který nabízí přes 21 000 produktů z kategorie jídla, drogerie, kosmetiky, ale například i hraček nebo papírnictví, se u svých zákazníků těší obrovské oblibě a proto neustále expanduje. Nyní rozšiřuje svou službu do dalších 79 měst a vesnic v Čechách i na Moravě po celé ČR. Olin Novák, generální ředitel Rohlik.cz, k tomu říká: „Zákazníci jsou pro nás na prvním místě a vždy se snažíme vyslyšet jejich prosby. Přišlo nám přes 30 000 žádostí s přáním, abychom zaváželi do dalších obcí. Je mi potěšením, že můžeme oznámit, že ještě před Vánoci pomůžeme s nákupy potenciálním 250 000 zákazníků v nových oblastech.

 Expanze do nových regionů i díky moderním distribučním centrům

Rohlík má v ČR již čtvrtý sklad, který pomůže vyexpedovat dalších 14 000 objednávek denně. I díky tomu může Rohlik.cz expandovat a nabízet svou službu v dalších lokalitách. Navíc čtvrtý sklad v Chrášťanech pomůže ve zkrácení doručení nákupů ve vybraných oblastech. Olin Novák k tomu říká: “V září 2021 jsme oznámili zkrácení doby doručení na 90 minut. Už v té době se zdálo, že rychleji už to nejde. Díky zefektivnění procesů na skladech a dokonale naplánované logistice se však nemožné stává skutečností a Rohlík doručí nákupy ve vybraných oblastech už za 60 minut.”

Rohlik.cz neustále hledá způsoby, jak udělat svou službu pro zákazníka bezkonkurenčně nejlepší a své procesy co nejefektivnější. Cílem je, aby měl Rohlík co nejnižší náklady při skladování, expedování a doručení nákupu a díky tomu mohl, dlouhodobě nabízet nízké ceny. Olin Novák dodává: “Distribuční centrum v Chrášťanech je našim třetím skladem v Praze a čtvrtým v ČR. Navíc jde o automatizované řešení, které nám šetří čas i náklady. Proto si můžeme dovolit nabídnout našim zákazník ještě lepší službu na více místech a zastropovat ceny základních potravin až do Velikonoc.”