PENNY rozšiřuje možnost nákupu až domů
Diskontní řetězec PENNY začal tento týden svým zákazníkům nabízet možnost dovozu nákupu až domů prostřednictvím rozvážkové služby WOLT. Pilotní projekt startuje na třech prodejnách v Brně. Vůbec první prodejnou odkud si lidé mohou nákup z PENNY objednat je prodejna Brno Slatina.
Princip nákupu prostřednictvím služby Wolt a jejích stránek wolt.cz je stejný jako při objednání z jakékoliv restaurace či obchodu, z nichž tato služba dovážku nabízí. Nyní je možné si objednat každý den mezi 8 a 19 hodinou (v pondělí od 10 hodiny) nákup až do domu z prodejny Brno Slatina. Stačí si objednat požadované produkty v aplikaci nebo přímo na internetové stránce s touto prodejnou: https://wolt.com/cs/cze/brno/venue/penny-brno-slatina
„V tuto chvíli jsme spustili pilotní projekt, během kterého plánujeme mít do této služby zapojeny celkem tři prodejny v moravské metropoli. Chceme nastavit celý proces od objednání nákupu až k zákazníkovi, co nejefektivněji. Naším cílem je, aby zákazník dostal zboží, co nejrychleji a co nejčerstvější. V rámci pilotního provozu budou mít zákazníci k dispozici všechen stálý sortiment, a to včetně produktů v akci, kromě nepotravinového zboží,“ popisuje zahájení projektu Tomáš Kubík. Na základě vyhodnocení projektu pak PENNY plánuje zapojit do systému rozvážkové služby Wolt další prodejny.