PENNY karta láme rekordy
V současné době využívá jeden z typů PENNY karty už více než 2 milióny zákazníků. Diskont nabízí svým zákazníkům jako jeden z mála v dnešní době stále i klasickou – tedy fyzickou podobu věrnostní karty. Její digitální podobu pak používá přes 300 000 z nich, což je dvakrát více než před rokem.
„PENNY karta je dlouhodobě stálicí v diskontním businessu v České republice. Jedním z důvodů, proč se jí tak daří, je to, že nabízíme různé varianty PENNY karty, abychom vyšli vstříc všem našim zákaznickým skupinám,“ říká Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY a pokračuje: „Zákazníkům, kteří nechtějí poskytovat své osobní údaje ani věnovat čas a energii registračnímu procesu u digitální karty nezbytného, stále nabízíme základní plastovou PENNY kartu. I díky této kartě mohou čerpat to, co je pro ně nejdůležitější, tedy slevy na zboží v akci.“
Digitální PENNY kartu má v současnosti registrovánu přes 300 tisíc zákazníků. Tato karta zaznamenala za poslední rok dvojnásobný nárůst uživatelů. Kromě slev a akčních nabídek přináší i nejrůznější soutěže o kupóny nebo dárkové karty. Nyní také nabízí zcela nový benefit, když na portálu www.plnapenezenka.cz/ mají zákazníci s digitální PENNY kartou po zadání jejího čísla extra výhody ve více než 1 000 E-shopech v ČR i v zahraničí.