Otevření první prodejny Pikito v Retail parku v pražských Štěrboholích

Pikito je nový retailový koncept sdílených kamenných prodejen úspěšných e-commerce značek.

Koncept je v Evropě zcela unikátní – nekonkurenčním značkám umožňuje otevřít si kamennou prodejnu. A to  jednoduše, s minimálními náklady a ve velmi krátkém čase. Po pilotní prodejně v Praze chystá otevření také v Bratislavě, Bukurešti a dalších evropských metropolích. První prodejna Pikito v Praze sdružuje v retail parku v pražských Štěrboholích už několik významných značek ze světa e-commerce – Kulina, Dermacol, parfémy El nino, Růžový slon, Alkohol.cz a další.

Otevřít vlastní kamennou prodejnu nebylo nikdy pro e-shopy snazší.

Za měsíční náklady na dva prodavače kompletní servis prodejny a výdejního místa. Otevřeno za 2 týdny. To jsou cíle, které si Pikito pro svou službu e-shopům vytýčilo. E-shopům šetří nejen vstupní a provozní náklady, ale také náročnou administrativu otevření prodejen, zvláště v zahraničí.

Až 40 % veškerých objednávek z oblasti, ve které se nachází vlastní prodejna, si zákazníci přijdou vyzvednout přímo na prodejnu.*

Zákazníci si objednávky mohou na prodejně Pikito nejen vyzvednout, ale také bez problémů vrátit. Prodejna plní funkci showroomu nejprodávanějších položek a zásadně přispívá k úspoře logistických nákladů. Pro zákazníky je atraktivní prodejnou, kde si mohou prohlédnout a „osahat“ naživo sortiment předních e-shopů. Funguje zde i efekt impulsního nákupu, kdy si zákazník často s vyzvednutou objednávkou odnese i zboží z jiného e-shopu. To vše zvyšuje tržby e-shopu v daném městě o desítky procent.

*zdroj: interní data partnerských e-shopů s vlastní kamennou prodejnou v ČR

Navštivte první prodejnu unikátního konceptu Pikito

Pikito v Retail parku v pražských Štěrboholích vás rádo přivítá od září 2022.