Objednávka z e-shopu do hodiny doma
Největší česká doručovací platforma Dáme jídlo a poskytovatel e-shopů Shoptet navazují spolupráci. Pod hlavičkou služby Dáme rozvoz nabídnou více než 31 tisícům e-shopů rychlé doručení objednávek pro jejich zákazníky. Služba bude dostupná ve 40 českých městech, ve kterých Dáme jídlo disponuje vlastní flotilou kurýrů. Nabídne tak nejširší pokrytí v rámci České republiky.
Služba Dáme rozvoz začala fungovat v srpnu loňského roku s ambicí rychle doručit zákazníkům téměř jakékoliv zboží z lokálních podniků, a to v horizontu několika desítek minut. Od února bude nově služba dostupná pro více než 31 tisíc e-shopů, zprvu ve 40 českých městech.
“Vždy jsme usilovali o to, aby byla q-commerce dostupná co nejširšímu počtu zákazníků. I proto máme ze spolupráce se Shoptetem ohromnou radost. Znamená to totiž, že si služby rychlého doručení budou moci objednat nejen zákazníci pražských nebo brněnských e-shopů, ale díky našemu silnému regionálnímu zastoupení také lidé z několika dalších desítek měst,” vysvětluje Jan Petr, Head of Business Development Dáme jídlo. “Můžou mít přitom naprostou jistotu, že k nim jejich nákup doputuje v naprostém pořádku a v řádu několika desítek minut. Objednávky přes Dáme rozvoz totiž nedoručujeme na kolech, ale výhradně v autech. Dorazí tak do několika desítek minut pěkně v suchu a bezpečí,” dodává Petr.
Jednoduché propojení
V momentě, kdy se e-shop fungující prostřednictvím platformy Shoptet rozhodne svým zákazníkům nabídnout rychlé doručení skrze Dáme rozvoz, stačí mu pár kliknutí. Skrze integrovaný nástroj přímo ve webovém rozhraní jednoduše přidá Dáme rozvoz jako jeden ze způsobů doručení. Je pak jen na zákazníkovi, zda se nakonec rozhodne službu využít.
”Z čísel prodejů je patrné, že Češi stále častěji podporují malé výrobce a prodejce. Lokalizace bude i nadále výrazně posilovat a už nyní se stává nastupujícím trendem, proto vidíme v q-commerce velký potenciál. Silné regionální zastoupení Dáme rozvoz je klíčové nejen pro náročné české zákazníky, ale i pro rozvoj lokálního podnikatelského prostředí,“ říká ředitel Shoptetu Samuel Huba.
Pro koncového zákazníka pak využití Dáme rozvoz znamená rychlé doručení jejich objednávky z oblíbeného e-shopu. Ať už se jedná o dárek na poslední chvíli, hygienické potřeby, nebo jakékoliv jiné zboží, které chtějí nebo potřebují doma do pár desítek minut. Cenu služby přitom vůči koncovému zákazníkovi stanovují samotné e-shopy. “Cenotvorbu vůči koncovému zákazníkovi necháváme zcela na e-shopu. Cena pro partnery se pak bude pohybovat v podobných mezích, jako je běžná cena za doručení objednávky o den později,” uzavírá Jan Petr.