Nový nástroj GoodyDo spojil síly se Shoptetem a umožňuje e-shopům i zákazníkům dělat dobro

Více než 30 000 e-shopů provozovaných na Shoptetu má nově možnost přidat do nákupního košíku jednoduše během chvilky doplněk GoodyDo a s jeho pomocí vybírat finanční prostředky na dobročinné účely společně se svými zákazníky. GoodyDo z dílny dárcovské platformy znesnáze21 tak umožňuje e-shopům být společensky odpovědní a zároveň všem, kteří chtějí pomáhat, nabízí nové cesty k získávání darů. Sbírky, na které díky nástroji mohou lidé přispívat jen pár kliknutími těsně před dokončením nákupu na svém oblíbeném e-shopu, pomáhají lidem ve složité životní situaci, podporují vzdělávání i ochranu životního prostředí.

Díky nástroji GoodyDo se na závěr každého nákupu ukáže zákazníkovi nabídka darovat libovolnou částku na konkrétní sbírku z platformy znesnáze21. Finance putují přímo potřebným a zákazník odchází spokojený s dobrým pocitem, že jednoduše a bezpečně pomohl. Navíc e-shop, který nástroj GoodyDo využívá, buduje svou společenskou odpovědnost. Na začátku února přibyla možnost GoodyDo zdarma instalovat v aplikaci Shoptet, čehož již hned několik e-shopů využilo a další budou přibývat.

E-shopy vybírají, kde dělají dobro

Sbírku, kterou společně se svými zákazníky podpoří, každý obchod využívající nástroj GoodyDo vybírá sám dle svého zaměření. Například e-shop Mojewella.cz zvolilo tematickou sbírku Nové háro pro onkologicky nemocné děti. Každého, kdo online zakoupí přípravky Wella, bude na konci nákupního košíku čekat možnost připojit k objednávce libovolnou částku. Ta poputuje na konto sbírky a následně zajistí nemocným dětem nové vlasy a pomůže se cítit lépe během léčby. Pro e-shopy je to výborná příležitost, jak se jednoduše a bezpečně zapojit svým běžným provozem do dobročinnosti.

Jedinečná příležitost je to i pro všechny, kteří na dárcovské platformě znesnáze21 zakládají sbírky. Tím, že si jejich sbírku vybere konkrétní e-shop, se rozšiřují varianty, jak vybrat co nejvíce finančních prostředků.

Naše organizace působí celorepublikově, má mnoho projektů, akcí a osvětových kampaní. Tato nová forma pomoci je pro nás skvělá cesta, jak o Nedoklubku dát vědět třeba těm, kteří by o něm jinak nevěděli, upozornit na naši problematiku, nasměrovat na informace, které by třeba oni, nebo někdo z blízkých mohli potřebovat a v neposlední řadě získat tolik potřebné prostředky na provoz a důležitou činnost organizace,” říká ředitelka organizace Nedoklubko Lucie Žáčková. Spolek Nedoklubko, který podporuje rodiče předčasně narozených dětí a neonatologická oddělení v České republice, pro své zákazníky vybral opishop.cz.

To, že e-shopy mohou vždy najít příběh, který je jejich podnikání blízký, potvrzuje i prodejce energetických nápojů a gelů pro sportovce Isostar. Ten se zákazníky podporuje handicapovaného Martina v cestě za sportovními sny. Martinovi se díky dobrosrdečným dárcům otevřela možnost opakovaně financovat jeho sportovní aktivity, které mu pomáhají žít spokojený život. Nyní ho čeká velká výzva v podobě mezinárodní soutěže, ke které každý nakupující na webu isostar.cz může přispět.

Bezpečná dobročinnost s GoodyDo

Důvody vzniku revolučního nástroje přibližuje ředitel znesnáze21 a odborník na problematiku dárcovství Čestmír Horký. „Hlavní myšlenkou GoodyDo je usnadnit e-shopům chovat se díky zapojení do sbírky zodpovědně, a zároveň lidem usnadnit cestu k bezpečnému darování. Každý e-shop, který náš nový nástroj implementuje, má jistotu, že dělá dobro bezpečným a správným způsobem. Ve znesnáze21 neustále hledáme nové cesty k moderní dobročinnosti. Na trhu chyběl nástroj, který by reagoval na potřeby dárců a zároveň rozvíjel i další oblasti. Díky GoodyDo věříme v odpovědnější budoucnost českého e-commerce,” říká o revolučním nástroji Čestmír Horký.

Pro myšlenku chytrým a inovativním způsobem zapojit do běžného provozu e-shopů dobročinnost se nadchla i jednička na trhu v oblasti e-shopového řešení Shoptet. „Veřejnost má zájem o dobročinnost skrze online nakupování. Spolupráci s GoodyDo a znesnáze21 proto vnímáme jako smysluplný krok k odpovědnější e-commerce,” říká ředitel společnosti Shoptet Samuel Huba. GoodyDo nyní mohou všechny e-shopy běžící na Shoptetu pár kliknutími zdarma instalovat a implementovat přímo v administračním prostředí.