Na Eshopistu příští týden zamíří špičky e-commerce
Tradiční networkingová akce Eshopista přivítá už ve čtvrtek 16. června v La Fabrice špičky české e-commerce. Bude to odpoledne plné byznys inspirací, trendů a novinek, tentokrát na téma Marketplaces.
Eshopista je uznávaná networkingová platforma, která už sedm let propojuje českou e-commerce scénu.
Proč tentokrát na téma Marketplaces?
Internetová tržiště (Marketplaces) představují v online byznysu velký trend, který zažívá vzestup i na českém trhu. Pro prodejce a e-shopy znamenají Marketplaces další rozhýbání jejich byznysů.
„Téma Marketplaces rezonuje trhem čím dál silněji, u zákazníků je tento způsob nakupování stále oblíbenější a přináší spoustu benefitů i samotným prodejcům – ať už je to nárůst byznysu, noví zákazníci a tržby, či možnost nabídnout své zboží v zahraničí,“ říká David Vurma, CEO marketingové agentury Acomware.
Nabitý program – největší hráči z oblasti Marketplaces, přednášky, inspirace
A na co se mohou návštěvníci těšit? Na mnoho zajímavých speakrů a expertů z řad největších Marketplaces hráčů.
David Cikánek ze společnosti Expando a Dušan Smoljak z Acomware vám na Eshopistovi ukážou aktuální čísla i to, jak Marketplaces hýbou byznysem v ČR a zahraničí. Přidají i zajímavá data z realizovaného průzkumu. Nebudou chybět ani největší chyby e-shopů ve světě Marketplaces.
Petr Bena z Alzy bude sdílet zkušenosti o tom, co mohou Marketplaces přinést e-shopům, jaké služby pro ně nabízejí a jaký bude trend do budoucna. Jeho kolega z Alzy Jan Pípal zase prozradí, jakou v celém odvětví hraje roli logistika a jaký bude její další vývoj.
Petr Hušek z Heureka Group představí Marketplaces z pohledu zákazníka, e-shopu a dat. Nebude chybět ani velká panelová diskuse s Petrem Benou z Alzy, Janem Penkalou z Astratexu, Michalem Vodákem z Heureka Group, Milanem Polákem ze Zootu a Adamem Kurzokem z Expando.
Eshopista na téma Marketplaces se koná už příští čtvrtek 16. června. Zájemci mohou aktuálně využít zvýhodněnou cenu vstupenky nyní 1 790 korun. Počet zvýhodněných vstupenek je omezen. Vstupenku je možné koupit na Eshopista.cz.
Partnery letošního ročníku Eshopisty jsou Alza, Heureka Group, Zásilkovna, Skladon, Luigi’s Box, PPC Bee, Shoptet a kreativní agentura Blueglue. Mediálními partnery jsou Marketing & Media, zpravodajský portál komoraplus.cz a měsíčník Hospodářské komory České republiky Komora.