Konec provozní slepoty. Retail Safari slibuje hodnocení prodejen novou optikou

Vystoupit z tzv. provozní slepoty a podívat se na prodejny a provozovny jinýma očima budou moci účastníci Shopper Marketing Breakfast, kterou už poosmé pořádá portál Místoprodeje.cz. Networkingová akce s podtitulem Retail Safari se uskuteční 25. března 2020 v pražském Automotoklubu ČR.

Účastníci akce navštíví deset obchodních jednotek na Hlavním nádraží v Praze, které budou postupně hodnotit. “Jedná se vlastně o retailový teambuilding, kdy budou návštěvníci posuzovat vybrané prodejny a pak budou ostatním v rámci diskuse svoje poznatky a doporučení předávat,” říká Jiří Beran z portálu Místoprodeje.cz.

V loňském roce akci navštívilo na sedm desítek účastníků z řad výrobců zboží, obchodních řetězců, prodejen, reklamních i výzkumných agentur i asociací a vysokých škol. Kromě navázání nových kontaktů návštěvníci oceňovali právě možnost prohlédnout si prodejny různou optikou a získat tak nové nápady a pohledy na místo prodeje.

Setkání bylo pojato zase úplně jinak. Díky skvěle připravenému workshopu ‘Mystery Shopping’ jsem měla možnost vyjít z ‘provozní slepoty’. A to nejen z hlediska provozovatele shopping center, ale také z pohledu zákazníka, neboť si díky tomu uvědomuji, jak jsem někdy ochotná slevit ze svých požadavků a očekávání při nákupu. A to je myslím velká škoda.”

Více informací o akci a možnosti přihlásit se na ni je k dispozici na webových stránkách Místoprodeje.cz. Čtenáři Digibizu se můžou na snídani registrovat bezplatně.