Ecomail, Zásilkovna a Shoptet přichází s ShopMasters

Přednášky, mastermindy a networking v jednom. První ročník ShopMasters s podtitulem E-shopy e-shopům proběhne už 13. října v prostorách nových kanceláří Zásilkovny. Organizátoři si od této komunitní e-commerce akce slibují sdílení vzájemných znalostí a poznatků ještě před nástupem hlavní nákupní sezóny.

V rámci programu proběhnou celkem tři přednášky s předními špičkami v oboru. Na nich vystoupí Zdeněk Prchlík, Managing Director Zásilkovny; Jan Neuvirt, COO Footshopu i Daniel Sosýn, CEO společnosti Protein&Co.

První ShopMasters se bude konat u nás v našich nových kancelářích, které vyhrály cenu Kanceláře 21. století. Účastníci setkání tak budou mít možnost diskutovat nejen nad aktuálními tématy z e-commerce světa, ale také nahlédnout pod pokličku fungování Zásilkovny,” popisuje Milan Šmíd, CMO Zásilkovny.

Hlavním cílem akce je nabídnout majitelům e-shopu prostor, kde si budou moct navzájem vyměňovat osobní zkušenosti, sdílet rady i osvědčené postupy, jak uspět v letošním nákupním čase. „Chceme vytvořit setkání na pravidelné bázi, na které budou probíhat nejen odborné přednášky ze světa e-commerce, ale také mistermindové skupiny vedené experty na danou problematiku, jež se zaměří na vyměňování dosavadních znalostí a spolupráci v jednotlivých segmentech,” vysvětluje záměr vzniku Jakub Stupka, jeden z organizátorů a COO marketingové platformy Ecomail.cz.

Šest mastermindových skupin, tedy řízených diskuzí v uzavřeném okruhu na jednotlivá témata, povedou Samuel Huba, CEO Shoptetu; Lukáš Balek, Head of innovation za Ecomail; Jan Kvasnička, freelance UX designer; Ondřej Klega, CEO eRockets; Honza Bartoš, specialista na Facebook reklamu nebo Mário Roženský, CEO společnosti SupportBox.

Tím, že událost proběhne v říjnu, ještě před vypuknutím hlavní sezóny spojené s Black Friday i předvánočními nákupy, mají on-line obchody poslední příležitost nabyté informace zužitkovat v praxi, a to navíc pro obchodníky v jednom z nejsilnějších období. Organizátoři chtějí prostřednictvím ShopMasters povzbudit majitele e-shopů, kterým v posledních měsících klesaly tžrby v souvislosti s válkou na Ukrajině, rostoucí inflací nebo energetickou krizí.

Spousta e-shopů nyní řeší aktuální situaci na trhu a neví, s kým a kde mohou sdílet své zkušenosti. Z toho důvodu jsme pro ně vymysleli ShopMasters, kde se můžou potkat s ostatními e-shopaři a na mastermindech se pobavit o konkrétním tématu s ostatními i odborníkem, který skupinu povede,” dodává Radek Hudák, CMO Shoptetu.