Z Dáme jídlo se stává foodora

Největší česká doručovací platforma Dáme jídlo po 11 letech svého fungování mění jméno. Nově ponese název foodora a přidá se tak k 7 evropským zemím, ve kterých bude značka pod stejným názvem doručovat jídlo a nákupy. Platforma zákazníkům slibuje kvalitnější služby, speciální slevové akce, širší rozvozové zóny, ale i nové funkcionality jako je například předplatné.

Nejprve změnu značky zaznamenají majitelé chytrých telefonů. Prvním z nich se aplikace přebarví spolu s aktualizací v polovině dubna. Pro první uživatele operačních systémů iOS bude aktualizace přístupná od 11. dubna, pro uživatele androidu pak o pár dní později, 17. dubna. Zbytek Česka se pak do růžové přebarví oficiálně až na začátku května.

„Dáme jídlo má v České republice dlouhou historii, lidé tu značku znají a mají ji rádi. Čeká nás však období velkých změn, rebranding je tedy v tomto smyslu poměrně symbolická událost. Věříme, že novou značku budou mít naši zákazníci ještě raději,“ říká Adam Kolesa, CEO Dáme jídlo (nově foodora). „Se změnou značky zákazníkům nabídneme i řadu dalších výhod, ať už se jedná o funkční záležitosti, jako je rychlejší doručení a předplatné foodora PRO, nebo o super slevové akce typu 1+1 jídlo zdarma,“ dodává Kolesa.

Spolu s novým názvem přinese foodora i několik zajímavých funkcí. Vedle rozšíření rozvozových zón ve všech větších městech slibuje i zlepšení zákaznické zkušenosti a širší nabídku restaurací a obchodů. Úplnou novinkou je systém předplatného foodora PRO, který přinese exkluzivní výhody pro ty nejvěrnější zákazníky. Jednat se bude například o bezplatné doručení ze všech restaurací, obchodů a foodora MARKET, slevu 15 % při osobním vyzvednutí objednávky nebo speciální slevové akce.

Foodora je už dobře známá v Dánsku, Finsku, Norsku a také ve Švédsku. Od května se mezi ně nově připojí také Česká republika, Slovensko, Maďarsko a Rakousko. Mateřská společnost Delivery Hero SE si od změny značky slibuje jednotnou uživatelskou zkušenost napříč celou Evropou.