Věrnostní program Kaufland Card aktivně používá 1,8 milionu zákazníků, 62 % z toho jsou ženy
Slevy na míru, atraktivní soutěže, výhody u partnerů či slevové kupóny na oblíbené zboží. I díky těmto benefitům je Kaufland Card nejsilnějším věrnostním programem na českém trhu. Registrovalo se do něj už téměř 2,4 milionu zákazníků, aktivně ho používá zhruba 1,8 milionu z nich. Ke třetímu výročí od spuštění Kaufland Card a také k 25. výročí Kauflandu na českém trhu přichystal obchodní řetězec pro zákazníky další speciální akce a soutěže. „Věrnostní program Kaufland Card přináší zákazníkům maximum výhod. K jejímu používaní je motivuje například sběr věrnostních bodů, které pravidelně mění za týdenní slevové kupóny, zajímavé soutěže nebo získávání výhod u partnerů,“ uvedla Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu.
Věrnostní kartu představil Kaufland před třemi lety. Už během prvního roku s ní byly provedeny miliony nákupů a její obliba stoupá i nadále díky stále větší nabídce rozmanitých slev, kterými zákazníci opravdu ušetří. Lákají je také atraktivní soutěže, ze kterých si loni odneslo ceny v hodnotě 10 milionů korun 212 výherců. K oslavám 25. narozenin Kauflandu v České republice mají možnost uživatelé věrnostního programu Kaufland Card od 15. února soutěžit o 25 obrovských výher, například o SUV Škoda Kodiaq, dvě SUV Škoda Karoq a 25 poukazů na palivo.
Už přes dva roky také Kaufland Card odměňuje věrné zákazníky výhodami u svých partnerů. Poskytuje slevy například u společností ETA, EuroOil, KFC, Pilulka, Fokus Optik, Vodafone a dalších. Za rok u partnerů Kauflandu zákazníci ušetřili přes 10 milionů korun.
Průměrný věk uživatelů digitální aplikace Kaufland Card je mezi 40 a 45 lety, stále více ji využívají také mladé rodiny s dětmi, ale také senioři nebo mladí zákazníci. Její uživatelé však nyní v hojné míře přecházejí právě k digitální verzi v aplikaci, do níž se jim veškeré získané body z plastové karty automaticky převádějí. Z dat vyplývá, že s Kaufland Card více nakupují ženy, z celkového počtu aktivních uživatelů je to 62 %.