S Tesco Clubcard zákazníci průměrně ušetří až 30 % na každém nákupu
Průlomový projekt Clubcard ceny, který Tesco spustilo v rámci svého věrnostního programu Clubcard loni v červnu, zákazníkům přinesl už přes 68 000 výhodných nabídek. Věrnostní program Clubcard je nejznámějším věrnostním programem u nás, aktuálně ho využívají téměř 2 miliony aktivních zákazníků.
Věrnostní program Clubcard nabízí svým členům exkluzivní výhody v podobě skvělých cen a personalizovaných nabídek. Strategickým cílem Tesca je pokračovat v digitalizaci služeb pro zákazníky a pomáhat jim vždy ušetřit. V letošním roce Tesco upouští od masové distribuce papírového letáku.
„Naši aplikaci Clubcard a všech jejích výhod v České republice využívá již 700 000 zákazníků. Velmi nás tento fakt těší, protože nám záleží na tom, aby naši zákazníci platili méně. Pomáhat našim zákazníkům šetřit, digitalizace a s tím spojená udržitelnost je směr, ve kterém chceme pokračovat,“ doplňuje Zuzana Grinčová.