Nová příležitost pro české e-shopy: Microsoft Ads spouští spolupráci se Srovnáme.cz
Platforma Srovnáme.cz se stala prvním technologickým partnerem Microsoft Ads v Česku. E-shopy prostřednictvím srovnávače získají snadný přístup na reklamní platformu, českou podporu a rychlou cestu ke všem novinkám. Nový inzertní kanál může být jednou z cest, jak najít nové zákazníky a navýšit zisky.
„E-commerce v Česku zažívá krušné časy. Prudký pandemický růst tržeb je dávno pryč, protože spotřebitelé šetří. Na trh navíc vstoupilo několik velkých hráčů, jako jsou Allegro nebo Kaufland, kteří vyvíjejí tlak na co nejnižší cenu a nutí e-shopy ke snižování marží,“ říká Jan Janouškovec, výkonný ředitel společnosti Srovnáme.cz.
Portál Srovnáme.cz proto přináší nový způsob, jak mohou majitelé propagovat svůj e-shop. Napojuje svou platformu na Microsoft Ads, systém PPC reklamy ve vyhledávači Microsoft Bing. „Je to podle nás jedna z mála nových cest, jak mohou e-shopy v dnešní složité situaci získat zákazníky a zvýšit tržby,“ říká Janouškovec a pokračuje: „Microsoft Bing je druhým největším vyhledávačem v Evropě a v českém desktopovém vyhledávání zaujímá podíl necelých devíti procent.“ Podle Janouškovce patří mezi hlavní výhody reklamy ve vyhledávači Microsoft Bing například nižší konkurence v českém prostředí či možnost lépe zacílit na starší publikum s vyšším vzděláním a příjmy. Vyhledávač je podle něj také známý svými technologickými inovacemi – mimo jiné nedávnou integrací ChatGPT do vyhledávání.
Microsoft Ads rozšíří partnerskou síť Srovnáme.cz, vznikne tak větší prostor pro inzerci formou PPC reklamy, kdy e-shopy platí za proklik. „E-shop může z jednoho rozhraní inzerovat své produkty na několika platformách, aniž by musel reklamy sám vytvářet a spravovat. Stačí nastavit rozpočet a návratnost investice, o automatizovanou optimalizaci reklam se následně postará naše technologie,“ uzavírá Janouškovec.