Košík.cz na Vánoce sází na objednávání přes mobil nebo balicí papír, co pomáhá

Peču na fronty. Vánoční nákup jedině z gauče. Online supermarket Košík.cz počítá s rekordními Vánocemi a láká zákazníky na pohodlné nakupování bez front – jak nové zákazníky, tak stávající. V hlavní roli se objevuje komfortní spolehlivá služba a aplikace, která přináší ten nejlepší supermarket v mobilu – nově i desítkám tisíc domácností na Moravě. A dárky, které bude možné zabalit do balícího papíru, který pomáhá.

 Středobodem kampaně, která se zaměří především na představení Košíku poprvé nakupujícím domácnostem, se stane spot nazvaný „Dokonalé Vánoce na Košík.cz“. Připomíná, že svátky je možné strávit v klidu a pohodě věcmi, které mají větší smysl, než je čekání ve frontách v obchodech.

„Leitmotivem naší letošní kampaně jsou Vánoce, dotažené s Košíkem k úplné​ dokonalosti. Vše kolem vánočních nákupů máme za poslední roky skutečně v malíku, takže budeme tou nejoblíbenější pomocnou rukou, která dokáže přivézt suroviny na pečení, přípravu vánoční tabule nebo dárky, ať už v předstihu nebo při objednání na poslední chvíli,“ zmiňuje Ivan Utěšil, CEO Košík.cz. „A to vše pochopitelně za skvělé ceny, které u řady položek hlídáme na denní bázi.“

 Kampaň bude provázet zákazníky až do prvního lednového týdne. A postupně se zákazníky projde všemi nejdůležitějšími fázemi – vánočním úklidem, pečením, vařením, nákupem dárků a oslavou Silvestra. Pro každou z nich zároveň vznikne samostatná microsite, propojená s tipy a recepty.

Kousavé samolepky i papír, který pomáhá

Celá kampaň bude protkaná drobnými detaily, které budou zákazníka pravidelně ubezpečovat o tom, že je na místě, kde vládne vánoční pohoda. Na sváteční se změní ikona aplikace a její design, modifikací projde také logo Košíku. Nejen na Instagramu bude možné zpestřit své fotky brandovými nálepkami Košíku s hláškami jako „Na Vánoce do obchodu nelezu, „Nákup dávám jenom z gauče“ nebo „Peču na fronty v obchoďáku“.

Motiv balicího papíru, který se bude kampaní prolínat, zároveň neskoční jen v reklamních vizuálech: zákazníci Košíku budou mít letos totiž možnost zabalit své dárky do papíru, který pomáhá. Pro Konto Bariéry ho nadesignovalo české ilustrované papírnictví Epipí a veškerý výtěžek z jeho prodeje půjde na pomoc hendikepovaným. Na Košíku je v online prostoru nabídnut exkluzivně.

 

Desítky tisíc domácností se na Košík spolehnou poprvé, pomůže vychytaná aplikace

Tak jako každý rok Košík očekává, že se na něj celá řada domácností spolehne poprvé. Platí to především o moravských městech, kam letos Košík rozšířil svoje služby. Zájem o online nákupy nepřestává růst – jen za listopad rozvezl Košík rekordní množství objednávek.

„Všem domácnostem chceme nadělit pod stromek to, co umíme nejlíp. Možnost objednat si z velké nabídky za skvělé ceny, s rychlým a výhodným doručením. Jsme služba, na kterou se mohou rádi spolehnout jak domácnosti v Praze a Brně, tak regionech,“ uvádí Ivan Utěšil. „Se servisem, který jim žádný supermarket nenabídne. Z pohodlí gauče na pár ťuknutí do smartphonu.“

Košík.cz totiž na Vánoce vsadí na svou výrazně přepracovanou aplikaci pro smartphony. Ta má nově celou řadu šikovných funkcí – ke snadné reklamaci nebo doobjednávkám přibyl „supermarket na míru“ Můj Košík, který do jedné sekce seřadí všechny často nakupované položky. A nejen vánoční nákup je možné sledovat pomocí snadné kontroly polohy.

Vánoční spot Košíku: https://www.youtube.com/watch?v=QczfFLNfqjI