Ecomail do svého nástroje nově implementoval ChatGPT
Přeformulování, zkrácení nebo prodloužení textu. Česká platforma na odesílání e-mailů Ecomail nově integrovala do svého nástroje OpenAI. Díky tomu zjednoduší proces vytváření newsletterů a uvolní tak ruce marketérům i majitelům e-shopů.
Přímo v nástroji Ecomail vám po stisknutí jednoho tlačítka umělá inteligence vylepší texty e-mailů. K dispozici mají přitom uživatelé hned čtyři funkce: vylepšit, přeformulovat, zkrátit nebo prodloužit text.
„Nová funkce ušetří našim klientům čas i peníze. Uživatel nyní může vlastní text z blogu nebo stránky zkopírovat do nástroje a AI mu text upraví do vhodné podoby, aby mohl newsletter rovnou odeslat. Díky tomu bude vytváření e-mailů mnohem jednodušší, navíc bez zbytečného překlikávání z jednoho nástroje do druhého,” popisuje výhody Jakub Stupka, COO marketingové platformy Ecomail.cz.
„Chceme, aby AI našim klientům maximálně zjednodušila práci. Budoucností je například personalizace textu na základě předem vybraného tone of voice, které se budou aplikovat do každého nově vytvořeného e-mailu,” dodává Jakub Stupka.
Už teď se implementace AI osvědčila například oblíbenému grafickému nástroji Canva, která přišla s řadou vychytávek, jako je například možnost smazat nevyžádaný objekt z fotky nebo jej nahradit za jiný. Strojové učení v e-commerce ovšem není žádnou novinkou. Jeho uplatnění se již dlouhodobě používá například ke zlepšení obchodních procesů, v zákaznickém servisu nebo pro segmentaci a automatizaci.
Více informací naleznete na https://ecomail.cz/chatgpt/