Ecomail do svého nástroje nově implementoval ChatGPT
Přeformulování, zkrácení nebo prodloužení textu. Česká platforma na odesílání e-mailů Ecomail nově integrovala do svého nástroje OpenAI. Díky tomu zjednoduší proces vytváření newsletterů a uvolní tak ruce marketérům i majitelům e-shopů.
Přímo v nástroji Ecomail vám po stisknutí jednoho tlačítka umělá inteligence vylepší texty e-mailů. K dispozici mají přitom uživatelé hned čtyři funkce: vylepšit, přeformulovat, zkrátit nebo prodloužit text.
„Nová funkce ušetří našim klientům čas i peníze. Uživatel nyní může vlastní text z blogu nebo stránky zkopírovat do nástroje a AI mu text upraví do vhodné podoby, aby mohl newsletter rovnou odeslat. Díky tomu bude vytváření e-mailů mnohem jednodušší, navíc bez zbytečného překlikávání z jednoho nástroje do druhého,” popisuje výhody Jakub Stupka, COO marketingové platformy Ecomail.cz.
V zavádění prvků strojového učení vidí Ecomail obrovský potenciál. Uživatelé aplikace se brzy dočkají dalšího vylepšení, jako je přechod na ChatGPT 4. V budoucnu by navíc mohla AI vygenerovat jak celý text v šabloně jen na základě zadání klienta, tak třeba i fotky k newsletteru.
„Chceme, aby AI našim klientům maximálně zjednodušila práci. Budoucností je například personalizace textu na základě předem vybraného tone of voice, které se budou aplikovat do každého nově vytvořeného e-mailu,” dodává Jakub Stupka.
Už teď se implementace AI osvědčila například oblíbenému grafickému nástroji Canva, která přišla s řadou vychytávek, jako je například možnost smazat nevyžádaný objekt z fotky nebo jej nahradit za jiný. Strojové učení v e-commerce ovšem není žádnou novinkou. Jeho uplatnění se již dlouhodobě používá například ke zlepšení obchodních procesů, v zákaznickém servisu nebo pro segmentaci a automatizaci.
Více informací naleznete na https://ecomail.cz/chatgpt/