Telco

Digitalizace komunikací? Tématem je monetizace dat.

Tlaky na ceny tarifů, investice do infrastruktury omezují možnosti zisků telekomunikačních firem. Zlatý důl mohou hledat v datech. A my je na Digibiz hledáme s nimi. Zajímají nás use casy, data, čísla, zkrátka reálný byznys.

Příběhy monetizace a efektivního využití dat přinášíme v textech, kde se inspirujeme u státní správy a samosprávy. Smartcity projekty jsou poskytují spoustu podnětů. Využití dat se nabízí i v retailu, ačkoliv se zatím zdá, že zde projektů není tolik. O to jsou občas možná překvapivější. Pro inspiraci chodíme i do zahraničí.

Setkáváme se se startupy, hledáme, pátráme, kde se dají data využít a kde to firmy i jejich zákazníci ocení. Nejčastěji řešíme využití dat v marketingu. Telekomunikační data pomáhají díky datům o pohybu zvyšovat efektivitu outdoorových kampaní. Pomohou při verifikování potenciálu nových obchodních míst.

Lze je využít i pro hodnocení bonity klienta. Věděli jste například, že česká služba TelcoScore predikuje chování zákazníka? Počítá pravděpodobnost, že nedodrží své závazky ve finančních službách, na základě telekomunikačních dat od všech tří telekomunikačních operátorů.

Inspirujte se na Digibiz. Pro naše čtenáře přinášíme inspiraci z Čech i ze zahraničí.