Retail

Retail vstupuje do nové éry. Do éry customer-to-business. Zákazníci nerozlišují, zda kupují online nebo offline. Nejlepší firmy ale o produktech hovoří, inspirují a vysvětlují, napříč všemi přestavitelnými kanály.

A Digibiz vás chce inspirovat také. Hledáme use casy, případovky, úspěšné a zajímavé projekty. A také ty, které nevyšly, abyste věděli, kudy vede slepá cesta. Náměty čerpáme z ČR i ze zahraničí. Sledujeme nové trendy a technologie.

Jak co nejrychleji najít produkt ve skladu? Skladová logistika je věda, stejně tak Supplay Chain 4.0. Firmy dnes už nesestavují plány na rok, ani na měsíc, ale po dnech. A řeší otázky:

  • Kde přesně se zboží nachází?
  • Kolik máme k dispozici materiálu?
  • Je zboží kompletní?
  • Jaká je vytíženost logistické techniky?

Díky IoT technologiím a umělé inteligenci mají přehled o pohybu objednaného zboží/produktů. Optimalizují pracovní síly ve skladu podle dojezdu kamionů. Nebo optimalizují závozové trasy. O tom všem hledáme podrobnosti a inspirativní příběhy. Navigovat můžete jak kamiony k závozovým rampám, tak zákazníky na volné místo na parkovišti a pak přes prodejnu až k vybranému produktu v regálu.

Data jsou zlatý důl i v offline prostředí

Senzory jsou schopny měřit vše od pohybu zákazníků po prodejně až po to, co vkládají do nákupního košíku. Trendem je dnes predikce a její maximální monetizace. I my skloňujeme umělou inteligenci (AI, Artificial Intelligence) , strojové učení, proaktivní personalizované nabídky, up-sell a cross-sell několikrát do měsíce. A i zde je omnichannel komunikace samozřejmostí.

Registrujte se k odbru newsletteru a my vám budeme zajímavou inspiraci, jak zlepšit i váš byznys, posílat rovnou do mailu.