Pojišťovnictví

Trh s pojištěním se radikálně mění. Do popředí se dostává jednoduchost, intuitivnost, rychlost. To chtějí zákazníci. Jejich loajalita však klesá. A Digibiz přináší nejnovější trendy a inspiraci. Ptáme se do hloubky, chceme znát čísla.

Pojištění se zjednoduší, zautomatizuje, personalizuje. Pojistné události budou zákazníci moci vyřizovat hned po té, co se stane pojistná událost. Online. Prosadí se InsureTech, kteří budou prodávat pojištění pod cizí značkou. Trh se shoduje, že digital-first přístup je nezbytností. Inspirujte se v našich textech, aby vám neujel vlak.

I do pojišťoven se masivně zapojuje umělá inteligence. Pomáhá zjednodušit administrativní procesy, vyřídit škody nebo včas odhalit pokus o pojistný podvod. Sofistikované algoritmy dokáží během chvíle zanalyzovat a rozeznat podvodné vzorce a anomálie.

Detekce podvodů

Pojišťovny budou určovat rizikovost klientů podle čidel internetu věcí, která budou snímat data v autech, v mobilu, v chytrých hodinkách. Algoritmy budou vypočítávat přesnou rizikovost klienta, případnou podvodnou škodní událost nebo naopak odměnu na pojistném pro některé segmenty klientů.

Stejně tak experti očekávají, že zmizí standardizované kategorie pojištění, do nichž pojišťovny potřebují napasovat požadavky klientů. Nabízet budou individuální, personalizované pojištění dle požadavků zákazníků. Inspiraci hledejte na Dibibiz.

Zákaznické linky budou identifikovat klienty podle hlasu, který je stejně unikátní jako otisk prstu. Algoritmus hlasové biometrie jen poslouchá a porovnává přes tisíc odlišných charakteristik řeči. I to jsou témata, která pro vás na trhu hledáme.